Nabór tekstów do Ars Educandi 21 / 2024
Nabór tekstów: Filozofia wychowania i edukacyjne studia kulturowe w Uniwersytecie Gdańskim
Przeczytaj więcej na temat Nabór tekstów do Ars Educandi 21 / 2024
Nabór tekstów: Filozofia wychowania i edukacyjne studia kulturowe w Uniwersytecie Gdańskim
Czytaj więcej Przeczytaj więcej na temat Nabór tekstów do Ars Educandi 21 / 2024
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi naboru tekstów do Ars Educandi 20 / 2023. Tytuł numeru: "Nowy autorytaryzm – czy zadajemy właściwe pytania?"
Czytaj więcej Przeczytaj więcej na temat Nabór tekstów do Ars Educandi 20 / 2024Zapraszamy wszystkich zainteresowanych socjologów, pedagogów, filozofów, kulturoznawców, medioznawców i innych przedstawicieli nauk społecznych i humanistycznych do przesyłania swoich tekstów do kolejnego numeru naszego czasopisma (19/2022), który nosi tytuł „Sport we współczesnej kulturze i edukacji”.
Czytaj więcej Przeczytaj więcej na temat Nabór tekstów do Ars Educandi 19 / 2022Niezależne Zrzeszenie Studentów, Koło Badań Psychologicznych “Experior” Uniwersytetu Gdańskiego oraz Krajowa Reprezentacja Doktorantów zapraszają na ogólnopolską konferencję zdrowia psychicznego “Zdrowie w Twojej głowie”, odbywającą się w dniach 23-24 października 2021 roku na platformie MS Teams.
Czytaj więcej Przeczytaj więcej na temat Ogólnopolska konferencja zdrowia psychicznego „Zdrowie w Twojej głowie”Nabór tekstów: Nieobecne/Absent
W 1991 roku, w okresie intensywnych przemian społecznych i politycznych ukazuje się pierwsza część „Nieobecnych Dyskursów” pod redakcją Zbigniewa Kwiecińskiego. W zaledwie sześciu numerach z lat 1991–2000 redaktorowi i autorom udawało się skutecznie otwierać polską pedagogikę na nowe idee i teorie – na wykluczane i nieobecne dyskursy. Tak powstała seria, która inspirowała kolejne pokolenie pedagogów, skręcających w stronę pedagogiki krytycznej, emancypacyjnej, czy pedagogik alternatywnych. W kolejnym, tegorocznym numerze „Ars Educandi” chcemy powrócić do tej zradykalizowanej idei.
Z przyjemnością informujemy, że czasopismo Ars Educandi znalazło się w Wykazie Czasopism Naukowych i Recenzowanych Materiałów z Konferencji Międzynarodowych, dzięki czemu za publikację recenzowanego tekstu na łamach naszego czasopisma naukowcom przysługuje 20 punktów ministerialnych.
Więcej informacji: Nowy, rozszerzony wykaz czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych
Czytaj więcej Przeczytaj więcej na temat Ars Educandi w wykazie czasopism punktowanychRedakcja rocznika Ars Educandi, zachęca do nadsyłania tekstów naukowych do kolejnego numeru (17/2020) pt. Pytania badawcze w pracach młodych uczonych nauk społecznych. Zapraszamy przede wszystkim doktorantów i młodych pracowników nauki zainteresowanych badaniem dyskursów teorii i praktyki związków edukacji, kultury, społeczeństwa i polityki.
Czytaj więcej Przeczytaj więcej na temat Call for Papers: Ars Educandi 2020
Modernizacja działania Czasopisma oraz tłumaczenia na język angielski artykułów Ars Educandi na lata 2012-2017 zostały sfinansowane ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z zadania Działalności Upowszechniającej Naukę (DUN).
Czytaj więcej Przeczytaj więcej na temat Tłumaczenie, modernizacja i optymalizacja Ars Educandi w ramach projektu DUNNiezmiernie miło nam powiadomić, że od dzisiaj czasopismo Ars Educandi znajduje się w dodatkowych bazach - ERIH PLUS oraz DOAJ. Jest to ważny sygnał wysokiej jakości redakcyjnej, a dla nas - osób tworzących czasopismo - kolejna motywacja do tego, by oferować wysokiej jakości teksty oraz, co najważniejsze, rozpowszechniać wiedzę tym samym przyczyniając się do kultury rozwoju.
Pod tym linkiem znajdziecie Państwo naszą stronę w ERIH PLUS.
Tutaj natomiast link do Ars Educandi w bazie DOAJ.
Czytaj więcej Przeczytaj więcej na temat Ars Educandi w bazach ERIH PLUS i DOAJCall for Papers: Współpraca nierównych. Badacze z zawodu i z przypadku razem w publikcjach wieloautorskich
Call for Papers: Unequals at work: researchers by trade and by chance together in multi-author publications
W kolejnym numerze Ars Educandi chcemy zwrócić uwagę na temat współpracy badawczej między tymi, którzy studiują a tymi, których praca polega na prowadzeniu badań. Zakładamy, że ujmując znaczenia publikacjom wieloautorskim Ustawa 2.0 nie wspiera tej możliwości współpracy lub robi to w sposób osobliwy i jeszcze nierozpoznany...
Czytaj więcej Przeczytaj więcej na temat Call for Papers - Ars Educandi 2019Już wkrótce ukaże się nr 15 Ars Educandi. Cieszymy się mogąc już dzisiaj - w ramach zapowiedzi - przedstawić Państwu spis tekstów, które będzie można znaleźć w najnowszym numerze.
Czytaj więcej Przeczytaj więcej na temat Ars Educandi - nr 15ISSN: 2083-0947
ISSN (ONLINE): 2657-6058
Punkty MEiN: 20
Polityka Open Access
Czasopismo wydawane jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe.