Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Start
Aktualny numer
Archiwum
Rada naukowa
Zespół redakcyjny
Więcej informacji
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Procedura recenzowania
Kontakt
Szukaj
Zaloguj
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 50 (2023)
Nr 50 (2023)
Opublikowane:
2023-10-13
Od Redakcji
Od Redakcji
Beata Cytowska
7-9
PDF
Artykuły
Edukacja włączająca w cieniu ideologii zachwytu i opresji
Amadeusz Krause
11-21
PDF
Osoba z głęboką intelektualną i wieloraką niepełnosprawnością w narracjach studiów o niepełnosprawności – ekskluzja czy inkluzja?
Danuta Kopeć
22-35
PDF
Znaczenie edukacji w procesie zdrowienia dziecka z chorobą nowotworową
Daniela Winnicka
36-50
PDF
Analiza wytworów plastycznych i muzycznych dziecka niewidomego jako element procesu diagnostycznego
Joanna Gładyszewska-Cylulko
51-65
PDF
Zwierzęce metafory w pedagogice jako odpowiedź na zróżnicowane potrzeby edukacyjne
Magdalena Kliszewska , Weronika Swałdek
66-80
PDF
Sukces życiowy w opiniach młodzieży akademickiej z niepełnosprawnościami
Tomasz Łączek
81-98
PDF
Edukacja osób w spektrum autyzmu – głosem autysty
Anna Majchrzak
99-110
PDF
Osiągniecia szkolne uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w młodszym wieku szkolnym
Agnieszka Nowicka
111-127
PDF
Dzieciństwo dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębszym z perspektywy rodzica
Teresa Segiet
128-144
PDF
Od Wygostkiego do Feuersteina. Metoda Instrumental Enrichment w pracy z dorosłymi osobami z zespołem Downa
Maciej Jabłoński
145-163
PDF
Koncepcja edukacji wizualnej osób niewidomych w zakresie sztuk wzrokowych. Eksplanacja i analizy praktyk
Emilia Śmiechowska-Petrovskij
164-188
PDF
Wsparcie osób w spektrum autyzmu w procesie studiowania. Przykłady dobrych praktyk
Matylda Pachowicz
189-203
PDF
Dobre praktyki pedagogiczne. Las jako przestrzeń przysposobienia do pracy uczniów z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną
Anna Lis-Zaldivar, Joanna Ziemkowska
204-224
PDF
Talent Space – Przestrzeń talentów w programie Erasmus Plus. Wymiana dobrych praktyk w obszarze rozwijania samowiedzy ucznia, poradnictwa edukacyjno-zawodowego i tworzenia przestrzeni sprzyjającej uczeniu się
Monika Kurzynoga
225-243
PDF
Rodzicielskie troski osób uwikłanych w doświadczanie relacji kobiety i mężczyzny z niepełnosprawnością intelektualną jako pary wychowującej dziecko. Wokół (braku) dobrych praktyk wsparcia
Dorota Krzemińska
244-261
PDF
dodatkowe
e-ISSN
2544-0519
Punkty MEiN
: 40
Przesyłanie tekstów
Przesyłanie tekstów
Słowa kluczowe
Aktualny numer
Język / Language
English
Język Polski