Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Start
Aktualny numer
Archiwum
Rada naukowa
Zespół redakcyjny
Więcej informacji
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Procedura recenzowania
Kontakt
Szukaj
Zaloguj
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 50 (2023)
Nr 50 (2023)
Opublikowane:
2023-10-13
Od Redakcji
Od Redakcji
Beata Cytowska
7-9
PDF
Artykuły
Edukacja włączająca w cieniu ideologii zachwytu i opresji
Amadeusz Krause
11-21
PDF
Osoba z głęboką intelektualną i wieloraką niepełnosprawnością w narracjach studiów o niepełnosprawności – ekskluzja czy inkluzja?
Danuta Kopeć
22-35
PDF
Znaczenie edukacji w procesie zdrowienia dziecka z chorobą nowotworową
Daniela Winnicka
36-50
PDF
Analiza wytworów plastycznych i muzycznych dziecka niewidomego jako element procesu diagnostycznego
Joanna Gładyszewska-Cylulko
51-65
PDF
Zwierzęce metafory w pedagogice jako odpowiedź na zróżnicowane potrzeby edukacyjne
Magdalena Kliszewska , Weronika Swałdek
66-80
PDF
Sukces życiowy w opiniach młodzieży akademickiej z niepełnosprawnościami
Tomasz Łączek
81-98
PDF
Edukacja osób w spektrum autyzmu – głosem autysty
Anna Majchrzak
99-110
PDF
Osiągniecia szkolne uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w młodszym wieku szkolnym
Agnieszka Nowicka
111-127
PDF
Dzieciństwo dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębszym z perspektywy rodzica
Teresa Segiet
128-144
PDF
Od Wygostkiego do Feuersteina. Metoda Instrumental Enrichment w pracy z dorosłymi osobami z zespołem Downa
Maciej Jabłoński
145-163
PDF
Koncepcja edukacji wizualnej osób niewidomych w zakresie sztuk wzrokowych. Eksplanacja i analizy praktyk
Emilia Śmiechowska-Petrovskij
164-188
PDF
Wsparcie osób w spektrum autyzmu w procesie studiowania. Przykłady dobrych praktyk
Matylda Pachowicz
189-203
PDF
Dobre praktyki pedagogiczne. Las jako przestrzeń przysposobienia do pracy uczniów z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną
Anna Lis-Zaldivar, Joanna Ziemkowska
204-224
PDF
Talent Space – Przestrzeń talentów w programie Erasmus Plus. Wymiana dobrych praktyk w obszarze rozwijania samowiedzy ucznia, poradnictwa edukacyjno-zawodowego i tworzenia przestrzeni sprzyjającej uczeniu się
Monika Kurzynoga
225-243
PDF
Rodzicielskie troski osób uwikłanych w doświadczanie relacji kobiety i mężczyzny z niepełnosprawnością intelektualną jako pary wychowującej dziecko. Wokół (braku) dobrych praktyk wsparcia
Dorota Krzemińska
244-261
PDF
dodatkowe
e-ISSN
2544-0519
Punkty MEiN
: 40
Przesyłanie tekstów
Przesyłanie tekstów
Słowa kluczowe
ból
praktyki dyskryminacyjne
osoby głuchoniewidome
badania naukowe
narracje
dowodzenie naukowe
teatr terapeutyczny
blog
dyskryminacja
edukacja zdalna
ojcostwo
adopcja
praca socjalna
relacje
rodzeństwo
Aktualny numer
Język / Language
English
Język Polski