Event marketing jako forma promocji biblioteki i czytelnictwa

Autor

  • Maja Wojciechowska Uniwersytet Gdański

Abstrakt

.

Downloads

Download data is not yet available.

Bibliografia

CURYŁO Monika. „Kampania czytelnicza”, czyli propaganda książki. Akcje społeczne promujące książkę, czytelnictwo i bibliotekę. In WOJCIECHOWSKA Maja (red.). Sfera kultury, sfera nauki: współczesny obraz biblioteki. Gdańsk: Oficyna Wydawnicza Edward Mitek, 2014, s. 87–110. ISBN 978-83-64335-05-1.

GALANT Katarzyna. Charakterystyka i przegląd akcji promujących czytelnictwo. Zarządzanie Biblioteką. 2020, nr 1, s. 65–84. ISSN 2081-1004.

HAS-TOKARZ Anita. Event marketing. In WOJCIECHOWSKA Maja (red.). Marketing w działalności bibliotecznej. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2023, s. 601–620. ISBN 978-83-89316- 82-0.

JANCZULEWICZ Katarzyna. Biblioteczna społeczność Wielkiej Ligi Czytelników jako przykład współpracy międzyinstytucjonalnej. In WOJCIECHOWSKA Maja (red.). Zarządzanie zasobami niematerialnymi bibliotek w społeczeństwie wiedzy. Warszawa: Wydawnictwo SBP, 2016, s. 170–184. ISBN 978-83- 64203-64-0.

KOSIK Edyta. Kreowanie wizerunku bibliotek poprzez imprezy społeczno-kulturalne. Elektroniczny Biuletyn Informacyjny Bibliotekarzy [Dokument elektroniczny]. 2016, nr 2. Tryb dostępu: https://ebibojs.pl/index.php/ebib/article/view/224. Stan z dnia 26.11.2023.

STANIÓW Bogumiła. Spektakularne imprezy. Biblioteka w Szkole. 2008, nr 10, s. 1–2. ISSN 0867-5600.

STAWIŃSKA Joanna. Formy promocji książki i czytelnictwa na przykładzie wybranych łódzkich inicjatyw w latach 2009–2012. In WOJCIECHOWSKA Maja (red.). Sfera kultury, sfera nauki: współczesny obraz biblioteki. Gdańsk: Oficyna Wydawnicza Edward Mitek, 2014, s. 250–258. ISBN 978-83-64335-05-1.

TOPOLEWSKA Olga. Akcje, kampanie i imprezy czytelnicze skutecznym sposobem zachęcania uczniów do czytania [Dokument elektroniczny]. Tryb dostępu: https://www.cen.bialystok.pl/bibservis/?id/163/akcje-kampanie-i-imprezy-czytelnicze-skutecznym-sposobem-zachecania-uczniow-do-czytania. Stan z dnia 10.11.2023. 9.

WOJCIECHOWSKA Maja (red.). Czytelnictwo w dobie informacji cyfrowej. Rozwój, bariery, technologie. Warszawa: Wydawnictwo SBP, 2015. ISBN 978-83-64203-38-1.

WOJCIECHOWSKA Maja, ORZOŁ Monika. Imprezy kulturalne realizowane w ramach Nocy Bibliotek jako przykład formy promocji biblioteki. Biblioteka i Edukacja. 2021, nr 19, s. 109–130. ISSN 2299-565X.

WOJCIECHOWSKA Maja, ORZOŁ Monika. Promocja jako instrument marketingu wspierający działania bibliotek w obliczu niskiego czytelnictwa Polaków. Przykłady akcji i działań promujących czytelnictwo. Zarządzanie Biblioteką. 2020, nr 1, s. 23–36. ISSN 2081-1004.

Pobrania

Opublikowane

2023-12-15

Jak cytować

Wojciechowska, M. (2023). Event marketing jako forma promocji biblioteki i czytelnictwa. Zarządzanie Biblioteką, (1(15), 217–223. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/ZB/article/view/11351

Numer

Dział

Z warsztatu bibliotekarza