Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Start
Aktualny numer
Archiwum
Rada naukowa
Zespół redakcyjny
Więcej informacji
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Procedura recenzowania
Recenzenci
Kontakt
Szukaj
Zaloguj
PL
EN
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 2(13) (2022)
Nr 2(13) (2022)
Opublikowane:
2022-12-21
Artykuły
Testowanie zakresu doświadczenia immersyjnego. Rola relewancji, wyrazistości i bezpośredniości przekazu w reklamach narracyjnych
Eunjin (Anna) Kim, Sidharth Muralidharan, Heather Shoenberger
9-26
PDF (English)
Komunikacyjna anosmia i poetyka opowieści w reklamach perfum
Halszka Leleń
27-41
PDF (English)
Wszystkie reklamy są narracjami
Arthur Asa Berger
43-54
PDF (English)
Percepcja treści telewizyjnego przekazu reklamowego
Michał Makowski
57-76
PDF
Narracje w reklamie wideo – teoria i praktyka
Jan Dynowski, Monika Przybysz
77-87
PDF
Wizerunek kobiety w reklamie. Raport z badań
Jarosław Kończak
89-106
PDF
Narracje stosowane w reklamach w kontekście silver marketingu
Kinga Cybulska
107-120
PDF
„Dziewczynki mogą wszystko” – o zwalczaniu stereotypu płci na przykładzie strategii marketingowej marki Lego
Justyna Majchrowska
121-132
PDF
Narracje w reklamie motoryzacyjnej na przykładzie wybranych kampanii w serwisie YouTube
Jan Dynowski, Monika Przybysz
133-150
PDF
„To, co najważniejsze… w storytellingu” – analiza spotu świątecznego marki Allegro w ujęciu teorii narracji Bo Bergströma
Aleksandra Żukowska
151-164
PDF
Wizualne aspekty komunikacji marki z klientami (na przykładzie marki Piwo Rewalskie)
Katarzyna Włodarczyk, Agata Górska
167-184
PDF
Crowdfunding jako środek promocji. Toposy retoryczne w kampanii Tortoise. Open journalism – a different kind of newsroom na platformie Kickstarter (2018)
Elżbieta Pawlak-Hejno
185-198
PDF
Partyzantka semiotyczna. Historyczne analogie i dekonstrukcje w praktykach medialnych turbo- i softpatriotów
Sławomir Doległo
199-212
PDF
dodatkowe
ISSN
2451-1986
e-ISSN
2544-2554
Punkty MEiN
: 40
Przesyłanie tekstów
Przesyłanie tekstów
Słowa kluczowe
Aktualny numer
Język / Language
English
Język Polski