Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Start
Aktualny numer
Archiwum
Rada naukowa
Zespół redakcyjny
Więcej informacji
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Procedura recenzowania
Kontakt
Szukaj
Zaloguj
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 42 (2021)
Nr 42 (2021)
Opublikowane:
2021-12-09
Od Redakcji
Od Redakcji
Sławomira Sadowska
7-9
PDF
Artykuły
Kompetencje komunikacyjne osób z ADHD – przegląd literatury
Anna Wojnarska
11-25
PDF
Matryce i odbitki – próba refleksyjnego odczytania charakterystyk osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Część I
Sławomir Olszewski , Katarzyna Parys
26-39
PDF
Uczenie i uczenie się dziecka z niepełnosprawnością intelektualną
Katarzyna Pawelczak
40-52
PDF
Projektowanie uniwersalne jako perspektywa metodyczna edukacji włączającej
Tomasz Knopik, Beata Papuda-Dolińska , Katarzyna Wiejak, Grażyna Krasowicz-Kupis
53-69
PDF
Uczniowie z chorobami przewlekłymi w szkole: w kręgu możliwości wspierania uczniów przez nauczyciela w zakresie stałego przyjmowania leków
Beata Antoszewska
70-84
PDF
Doświadczenia ojców dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu – przegląd badań
Anida Szafrańska
85-95
PDF
Emancypacyjne działania matek wykorzystujących media cyfrowe na rzecz „łatania” systemu adopcji dziecka z niepełnosprawnością w Polsce
Urszula Bartnikowska
96-111
PDF
„Mój syn ma autyzm” – analiza narracji ojca
Anida Szafrańska
112-128
PDF
Depresja u matek i ojców osób z zespołem Downa z głębszą niepełnosprawnością intelektualną w cyklu życia rodziny
Karolina Kaliszewska
129-145
PDF
Głuchoniewidomi jako (nie)widoczna i (nie)słyszalna grupa osób z niepełnosprawnością – komunikat z badań
Tomasz Kasprzak
146-167
PDF
„Człowiek obok nas” – potencjał przekazu tekstów na blogu matki dziecka z zespołem Downa w osłabianiu praktyk dyskryminujących osoby z niepełnosprawnością
Magdalena Głowacka
168-185
PDF
Teatroterapia w pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Projekt działań warsztatowych
Justyna Leszka, Anita Stefańska
186-203
PDF
dodatkowe
e-ISSN
2544-0519
Punkty MEiN
: 40
Przesyłanie tekstów
Przesyłanie tekstów
Słowa kluczowe
Aktualny numer
Język / Language
English
Język Polski