Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Start
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Rada naukowa
  • Zespół redakcyjny
  • Informacje dla Autorów
  • Więcej informacji
    • Zasady etyczne
    • Procedura recenzowania
    • Recenzenci
    • Kontakt
Szukaj
  • Zaloguj
  • PL
  • EN
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 50 Nr 3 (2020)

Tom 50 Nr 3 (2020)

					Pokaż  Tom 50 Nr 3 (2020)
Opublikowane: 2020-11-18

Pełny numer

  • PDF

Rozprawy i artykuły

  • Uczenie się w środowisku i dla środowiska jako wymóg współczesności

    Jolanta Kruk
    • PDF
  • Orientowanie się w przestrzeni bez przestrzeni – o budowaniu świadomości przestrzennej w edukacji wczesnoszkolnej

    Marzenna Nowicka
    • PDF
  • Plac zabaw jako miejsce dla dzieci vs. miejsce dzieci

    Jolanta Zwiernik
    • PDF
  • Przedszkolny plac zabaw z perspektywy dzieci

    Jolanta Zwiernik
    • PDF
  • Od „wjeżdżania w bramy” do „otwierania (się) bramy”. Przykład animacji kultury upełnomocniających głos dziecka w procesie rewitalizacji miejskiej

    Anita Gulczyńska, Monika Wiśniewska-Kin
    • PDF
  • Czy pojawienie się technologii informacyjno-komunikacyjnych w klasie szkolnej oznacza zmianę praktyk nauczania i uczenia się?

    Lucyna Kopciewicz
    • PDF
  • Rekonstrukcja przejawów e-kultury dziecięcej generowanej w cyfrowej przestrzeni bycia razem. Doniesienie z badań netnograficznych

    Joanna Dziekońska
    • PDF
  • How can I improve the environment to support the emergent curriculum?

    Ellen Phelan
    • PDF (English)
  • Baśniowe przestrzenie działania z perspektywy przyszłych nauczycieli

    Magdalena Kaliszewska-Henczel
    • PDF
  • Dziecko w środowisku pieniądza: przekonania podzielane przez dzieci w wieku 8–9 lat

    Renata Raszka
    • PDF

Narracje i praktyki

  • Wykorzystanie eksperymentu jako wprowadzenia w temat zajęć w przedszkolu

    Karolina Wykrzykowska
    • PDF

dodatkowe

ISSN 1734-1582, e-ISSN 2451-2230
Punkty MEiN: 40

ICV 2020: 90.07

Polityka Open Access

Licencja Creative Commons
Wszystkie artykuły od Tomu 54 Nr 1 (2022) są dostępne na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.

Wcześniejsze numery dostępne na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe.

Aktualny numer
Vol 55 No 2 (2022)

Przesyłanie tekstów

Przesyłanie tekstów
Słowa kluczowe

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.