Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Start
Aktualny numer
Archiwum
Rada naukowa
Zespół redakcyjny
Więcej informacji
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Procedura recenzowania
Kontakt
Szukaj
Zaloguj
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 29 (2018): Uczeń – Nauczyciel – Szkoła. Wzorce – rozwiązania. Specjalne potrzeby edukacyjne wyzwaniem dla systemu szkolnego
Nr 29 (2018): Uczeń – Nauczyciel – Szkoła. Wzorce – rozwiązania. Specjalne potrzeby edukacyjne wyzwaniem dla systemu szkolnego
Opublikowane:
2018-05-21
Od Redakcji
Od Redakcji
Sławomira Sadowska
7-8
PDF
Artykuły
Edukacja włączająca w perspektywie teorii waloryzacji ról społecznych
Beata Papuda-Dolińska
9-27
PDF
Wyobcowani w integracji a edukacja włączająca
Grażyna Dryżałowska
28-42
PDF
Szkoła ogólnodostępna przestrzenią spotkania nauczycieli i pedagogów specjalnych – realizatorów idei edukacji włączającej
Mirosław Rutkowski, Karol Bidziński
43-65
PDF
Relacje nauczyciela wspomagającego i nauczyciela wiodącego – temat wciąż otwarty
Monika Skura
66-86
PDF
Relacje rówieśnicze uczniów pełnosprawnych i ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w edukacji włączającej
Ewa Dyduch, Małgorzata Trojańska
87-99
PDF
O diagnozie z wykorzystaniem ICF jako podstawie organizowania pomocy osobom z niepełnosprawnością – między polityką, wiedzą naukową a praktyką
Sławomira Sadowska, Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
100-114
PDF
Wsparcie edukacyjne uczniów z centralnymi zaburzeniami przetwarzania słuchowego
Małgorzata Zaborniak-Sobczak, Katarzyna Ita Bieńkowska, Monika Drozd, Andrzej Senderski
115-131
PDF
Ewaluacja testu uwagi słuchowej u dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi po zastosowaniu terapii dźwiękowej
Marzena Mularzuk, Henryk Skarżyński, Agata Szkiełkowska, Natalia Czajka
132-147
PDF
(Nie)efektywność kształcenia uczniów z niepełnosprawnością wzroku kończących gimnazjum
Kornelia Czerwińska, Izabella Kucharczyk
148-166
PDF
Szachy w edukacji szkolnej – sposób na poprawę kompetencji i umiejętności przydatnych w szkole i w życiu
Natalia Józefacka-Szram, Dawid Marszałek
167-183
PDF
Z badań studentów
Zmiany w egzaminie gimnazjalnym – perspektywa nauczycieli uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Kinga Hinc
184-200
PDF
dodatkowe
e-ISSN
2544-0519
Punkty MEiN
: 40
Przesyłanie tekstów
Przesyłanie tekstów
Słowa kluczowe
Aktualny numer
Język / Language
English
Język Polski