Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Start
Aktualny numer
Archiwum
Rada naukowa
Zespół redakcyjny
Więcej informacji
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Procedura recenzowania
Kontakt
Szukaj
Zaloguj
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 29 (2018): Uczeń – Nauczyciel – Szkoła. Wzorce – rozwiązania. Specjalne potrzeby edukacyjne wyzwaniem dla systemu szkolnego
Nr 29 (2018): Uczeń – Nauczyciel – Szkoła. Wzorce – rozwiązania. Specjalne potrzeby edukacyjne wyzwaniem dla systemu szkolnego
Opublikowane:
2018-05-21
Od Redakcji
Od Redakcji
Sławomira Sadowska
7-8
PDF
Artykuły
Edukacja włączająca w perspektywie teorii waloryzacji ról społecznych
Beata Papuda-Dolińska
9-27
PDF
Wyobcowani w integracji a edukacja włączająca
Grażyna Dryżałowska
28-42
PDF
Szkoła ogólnodostępna przestrzenią spotkania nauczycieli i pedagogów specjalnych – realizatorów idei edukacji włączającej
Mirosław Rutkowski, Karol Bidziński
43-65
PDF
Relacje nauczyciela wspomagającego i nauczyciela wiodącego – temat wciąż otwarty
Monika Skura
66-86
PDF
Relacje rówieśnicze uczniów pełnosprawnych i ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w edukacji włączającej
Ewa Dyduch, Małgorzata Trojańska
87-99
PDF
O diagnozie z wykorzystaniem ICF jako podstawie organizowania pomocy osobom z niepełnosprawnością – między polityką, wiedzą naukową a praktyką
Sławomira Sadowska, Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
100-114
PDF
Wsparcie edukacyjne uczniów z centralnymi zaburzeniami przetwarzania słuchowego
Małgorzata Zaborniak-Sobczak, Katarzyna Ita Bieńkowska, Monika Drozd, Andrzej Senderski
115-131
PDF
Ewaluacja testu uwagi słuchowej u dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi po zastosowaniu terapii dźwiękowej
Marzena Mularzuk, Henryk Skarżyński, Agata Szkiełkowska, Natalia Czajka
132-147
PDF
(Nie)efektywność kształcenia uczniów z niepełnosprawnością wzroku kończących gimnazjum
Kornelia Czerwińska, Izabella Kucharczyk
148-166
PDF
Szachy w edukacji szkolnej – sposób na poprawę kompetencji i umiejętności przydatnych w szkole i w życiu
Natalia Józefacka-Szram, Dawid Marszałek
167-183
PDF
Z badań studentów
Zmiany w egzaminie gimnazjalnym – perspektywa nauczycieli uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Kinga Hinc
184-200
PDF
dodatkowe
e-ISSN
2544-0519
Punkty MEiN
: 40
Przesyłanie tekstów
Przesyłanie tekstów
Słowa kluczowe
ból
osoby głuchoniewidome
badania naukowe
narracje
precyzja przekazu
teatr terapeutyczny
blog
edukacja zdalna
ojcostwo
adopcja
doświadczenia ojcostwa
cykl życia rodziny
kształcenie
praca socjalna
relacje
osoby niesłyszące
Aktualny numer
Język / Language
English
Język Polski