Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Start
Aktualny numer
Archiwum
Rada naukowa
Zespół redakcyjny
Więcej informacji
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Procedura recenzowania
Kontakt
Szukaj
Zaloguj
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 33 (2019): Specjalne potrzeby edukacyjne. (Nie)nowe obszary wsparcia w edukacji
Nr 33 (2019): Specjalne potrzeby edukacyjne. (Nie)nowe obszary wsparcia w edukacji
Opublikowane:
2019-04-17
Artykuły
Specjalne potrzeby edukacyjne. (Nie)nowe obszary wsparcia w edukacji
Amadeusz Krause
11-25
PDF
Zasady organizacji kształcenia w edukacjach inkluzyjnych uczniów z niepełnosprawnością
Zenon Gajdzica
26-39
PDF
Postawy rodziców wobec edukacji włączającej w badaniach międzynarodowych
Anna Zamkowska
40-51
PDF
Edukacja i niepełnosprawność - wyrównywanie szans czy reprodukcja społecznych nierówności
Jolanta Rzeźnicka-Krupa
52-70
PDF
O ciągle nierozwiązanych problemach ogólnodostępnej edukacji utrudniających proces inkluzji uczniów/osób z niepełnosprawnością
Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
71-82
PDF
Włączanie i wyłączanie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z ogólnego nurtu działań edukacyjnych - rozwiązania praktyczne w kontekście przepisów prawa oświatowego na przykładzie miasta Gdańska i nie tylko
Monika Gołubiew-Konieczna
83-105
PDF
Praca nauczyciela szkoły przyszpitalnej w perspektywie procesu inkluzji ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - z doświadczeń nauczycieli szkół przyszpitalnych w województwie warmińsko-mazurskim
Małgorzata Moszyńska, Beata Antoszewska
106-117
PDF
O empatii: przyczynek do rozważań nad humanistycznym wymiarem profesji pedagoga specjalnego
Katarzyna Plutecka
118-129
PDF
Edukacja spersonalizowana i jej wymiary w ocenie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
Joanna Skibska
130-144
PDF
Problematyka intymności w komunikacji alternatywnej
Marzenna Zaorska
145-156
PDF
Kompetencje społeczno-emocjonalne uczniów z niepowodzeniami szkolnymi - badanie pilotażowe z zastosowaniem modelu TROS-KA
Ewa Domagała-Zyśk, Agnieszka Amilkiewicz-Marek
157-169
PDF
Problematyka głuchoślepoty w przestrzeni współczesnej pedagogiki specjalnej w Polsce i Republice Czeskiej
Tomasz Kasprzak
170-181
PDF
Idea pomocy w pedagogice specjalnej - kluczowe wymiary relacji syntagmatycznej
Katarzyna Parys
182-203
PDF
Dziecko z mutyzmem wybiórczym - charakterystyka zjawiska oraz sposoby przeciwdziałania trudnościom
Aleksandra Bawolska
204-212
PDF
dodatkowe
e-ISSN
2544-0519
Punkty MEiN
: 40
Przesyłanie tekstów
Przesyłanie tekstów
Słowa kluczowe
ból
praktyki dyskryminacyjne
osoby głuchoniewidome
narracje
precyzja przekazu
dowodzenie naukowe
blog
ojcostwo
podawanie leków
media cyfrowe
adopcja
pracownik socjalny
relacje
osoby niesłyszące
rodzeństwo
Aktualny numer
Język / Language
English
Język Polski