Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Start
Aktualny numer
Archiwum
Rada naukowa
Zespół redakcyjny
Więcej informacji
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Procedura recenzowania
Kontakt
Szukaj
Zaloguj
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 33 (2019): Specjalne potrzeby edukacyjne. (Nie)nowe obszary wsparcia w edukacji
Nr 33 (2019): Specjalne potrzeby edukacyjne. (Nie)nowe obszary wsparcia w edukacji
Opublikowane:
2019-04-17
Artykuły
Specjalne potrzeby edukacyjne. (Nie)nowe obszary wsparcia w edukacji
Amadeusz Krause
11-25
PDF
Zasady organizacji kształcenia w edukacjach inkluzyjnych uczniów z niepełnosprawnością
Zenon Gajdzica
26-39
PDF
Postawy rodziców wobec edukacji włączającej w badaniach międzynarodowych
Anna Zamkowska
40-51
PDF
Edukacja i niepełnosprawność - wyrównywanie szans czy reprodukcja społecznych nierówności
Jolanta Rzeźnicka-Krupa
52-70
PDF
O ciągle nierozwiązanych problemach ogólnodostępnej edukacji utrudniających proces inkluzji uczniów/osób z niepełnosprawnością
Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
71-82
PDF
Włączanie i wyłączanie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z ogólnego nurtu działań edukacyjnych - rozwiązania praktyczne w kontekście przepisów prawa oświatowego na przykładzie miasta Gdańska i nie tylko
Monika Gołubiew-Konieczna
83-105
PDF
Praca nauczyciela szkoły przyszpitalnej w perspektywie procesu inkluzji ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - z doświadczeń nauczycieli szkół przyszpitalnych w województwie warmińsko-mazurskim
Małgorzata Moszyńska, Beata Antoszewska
106-117
PDF
O empatii: przyczynek do rozważań nad humanistycznym wymiarem profesji pedagoga specjalnego
Katarzyna Plutecka
118-129
PDF
Edukacja spersonalizowana i jej wymiary w ocenie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
Joanna Skibska
130-144
PDF
Problematyka intymności w komunikacji alternatywnej
Marzenna Zaorska
145-156
PDF
Kompetencje społeczno-emocjonalne uczniów z niepowodzeniami szkolnymi - badanie pilotażowe z zastosowaniem modelu TROS-KA
Ewa Domagała-Zyśk, Agnieszka Amilkiewicz-Marek
157-169
PDF
Problematyka głuchoślepoty w przestrzeni współczesnej pedagogiki specjalnej w Polsce i Republice Czeskiej
Tomasz Kasprzak
170-181
PDF
Idea pomocy w pedagogice specjalnej - kluczowe wymiary relacji syntagmatycznej
Katarzyna Parys
182-203
PDF
Dziecko z mutyzmem wybiórczym - charakterystyka zjawiska oraz sposoby przeciwdziałania trudnościom
Aleksandra Bawolska
204-212
PDF
dodatkowe
e-ISSN
2544-0519
Punkty MEiN
: 40
Przesyłanie tekstów
Przesyłanie tekstów
Słowa kluczowe
Aktualny numer
Język / Language
English
Język Polski