Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Start
Aktualny numer
Archiwum
Rada naukowa
Zespół redakcyjny
Więcej informacji
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Procedura recenzowania
Kontakt
Szukaj
Zaloguj
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 25 (2017): Niepełnosprawność intelektualna w perspektywie doświadczania
Nr 25 (2017): Niepełnosprawność intelektualna w perspektywie doświadczania
Opublikowane:
2017-03-20
Od Redakcji
Od Redakcji
Iwona Lindyberg
9-10
PDF
Artykuły
Trajektoria życia osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Katarzyna Parys
11-37
PDF
Obszary zmian dyskursu naukowego warunkujące kierunek myślenia o narracji osób z niepełnosprawnością intelektualną
Magdalena Bartniczak
38-54
PDF
(Nie)szczęśliwi rodzice – refleksje rodziców dorosłych dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w rekonstrukcjach biograficznych
Iwona Myśliwczyk
55-71
PDF
Dorosłe osoby z niepełnosprawnością intelektualną – (nie)możliwe zmiany w ich sytuacji rodzinnej
Iwona Myśliwczyk
72-86
PDF
Warsztat Terapii Zajęciowej w doświadczeniach dorosłych osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną
Iwona Lindyberg
87-101
PDF
Osoba z głęboką niepełnosprawnością intelektualną w drodze do dorosłości
Danuta Baraniewicz, Maciej Baraniewicz
102-111
PDF
Uzasadnienie potrzeby edukacji seksualnej wśród osób z niepełnosprawnością intelektualną – refleksje na kanwie badań własnych
Agnieszka Lewko
112-125
PDF
Być terapeutą dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną. Rozważania o dorosłości z niepełnosprawnością intelektualną i jej wsparciu
Agnieszka Woynarowska
126-148
PDF
Kreatywność osób z niepełnosprawnością intelektualną – próba syntezy teoretycznej i empirycznej
Aleksandra Gajda, Dorota Maria Jankowska, Agnieszka Wołowicz-Ruszkowska
149-163
PDF
Twórcza adaptacja młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną lekkiego stopnia – szanse jej dynamizowania
Anna Ozga
164-175
PDF
Teatr jako miejsce pracy dorosłych osób z zespołem Downa. Emancypacyjny potencjał projektu aktywizacji zawodowej „Przystanek Szekspir”
Agnieszka Wojnarowska, Jolanta Rzeźnicka-Krupa
176-191
PDF
Niepełnosprawność intelektualna a zaburzenia psychiczne
Sylwia Niemiec-Elanany
192-201
PDF
Wybrane uwarunkowania zachowań zdrowotnych osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Aleksandra Mach
202-219
PDF
Metoda Numicon w nauczaniu uczniów pełnosprawnych i ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w świetle badań
Dagmara Kubiak
220-242
PDF
dodatkowe
e-ISSN
2544-0519
Punkty MEiN
: 40
Przesyłanie tekstów
Przesyłanie tekstów
Słowa kluczowe
resocjalizacja
nauczanie indywidualne
narracje
badania naukowe
edukacja zdalna
nauczanie inkluzyjne
chiny
cykl życia rodziny
dyskryminacja
blog
szkolnictwo wyższe
uczestnictwo
samoocena
udl
korzyści
modele
Aktualny numer
Język / Language
English
Język Polski