Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Start
Aktualny numer
Archiwum
Rada naukowa
Zespół redakcyjny
Więcej informacji
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Procedura recenzowania
Kontakt
Szukaj
Zaloguj
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
Strona domowa
/
Archiwum
Archiwum
Nr 53 (2025)
Nr 52 (2024)
Nr 51 (2023)
Nr 50 (2023)
Nr 49 (2023)
Nr 48 (2023)
Nr 47 (2022)
Nr 45-46 (2022)
Nr 44 (2021)
Nr 43 (2021)
Nr 42 (2021)
Nr 41 (2021)
Polskie badania nad niepełnosprawnością
Nr 40 (2020)
Nr 39 (2020)
Niepełnosprawność i osoba z niepełnosprawnością - wielowymiarowość perspektyw i doświadczeń
Nr 38 (2020)
Edukacja i integracja społeczna dzieci i młodzieży
Nr 37 (2020)
Dzieciństwo z niepełnosprawnością. Edukacja. Wsparcie terapeutyczne. Doświadczenia rodziców
Nr 36 (2019)
Wyzwania życia z niepełnosprawnością – możliwości, wsparcie i uczestnictwo
Nr 35 (2019)
Współczesne oblicza
Nr 34 (2019)
Specjalne potrzeby edukacyjne. (Nie)nowe obszary wsparcia w edukacji
Nr 33 (2019)
Między teorią a praktyką Pedagogiki Specjalnej/Osoba z niepełnosprawnością w twórczym działaniu i codziennym życiu
Nr 32 (2018)
Osoba z niepełnosprawnością w kręgu bliskich relacji i oddziaływań
Nr 31 (2018)
Konteksty niepełnosprawności. Prawo – wsparcie – zmiana
Nr 30 (2018)
Uczeń – Nauczyciel – Szkoła. Wzorce – rozwiązania. Specjalne potrzeby edukacyjne wyzwaniem dla systemu szkolnego
Nr 29 (2018)
Proces resocjalizacji w nurcie egalitarnej niejednorodności
Nr 28 (2017)
1-25 z 28
Następny
dodatkowe
e-ISSN
2544-0519
Punkty MEiN
: 40
Przesyłanie tekstów
Przesyłanie tekstów
Słowa kluczowe
resocjalizacja
nauczanie indywidualne
narracje
badania naukowe
edukacja zdalna
nauczanie inkluzyjne
chiny
precyzja przekazu
niewidoczność
dowodzenie naukowe
blog
samoocena
proces dydaktyczny
udl
korzyści
Aktualny numer
Język / Language
English
Język Polski