Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Start
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Rada naukowa
  • Zespół redakcyjny
  • Informacje dla Autorów
  • Więcej informacji
    • Zasady etyczne
    • Procedura recenzowania
    • Recenzenci
    • Kontakt
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • PL
  • EN
Uniwersyteckie Czasopisma Naukowe
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 52 Nr 1 (2021) /
  4. List do Redakcji

Odpowiedź na list do Redakcji

Autor

  • Dorota Klus-Stańska

Downloads

Pobrania

  • PDF

Opublikowane

2021-06-30

Jak cytować

Klus-Stańska, D. (2021). Odpowiedź na list do Redakcji. Problemy Wczesnej Edukacji, 52(1), 199–200. Pobrano z https://czasopisma.bg.ug.edu.pl/index.php/pwe/article/view/6232
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 52 Nr 1 (2021)

Dział

List do Redakcji

Inne teksty tego samego autora

  • Dorota Klus-Stańska, Konstruktywizm edukacyjny – niejednoznaczność, kontrowersje, dylematy , Problemy Wczesnej Edukacji: Tom 51 Nr 4 (2020): Konstruktywizm w badaniach szkoły i dzieciństwa
  • Dorota Klus-Stańska, W świecie nonsensu i „Świerszczyka”, czyli bezdroża pseudonauki. Studium przypadku książki Aleksandry Kruszewskiej „Emocje, uczucia i społeczne zachowania emocjonalne dzieci na progu szkolnym” , Problemy Wczesnej Edukacji: Tom 44 Nr 1 (2019): Potencjał dziecka-rozpoznanie i wsparcie
  • Dorota Klus-Stańska, „Nasz elementarz” – krótki opis daru, który zubaża obdarowanych , Problemy Wczesnej Edukacji: Tom 27 Nr 4 (2014): O dzieciństwie bez przemilczeń
  • Dorota Klus-Stańska, Gdy słowa wiodą na manowce. Krótka rzecz o pułapce polskiej metodyki , Problemy Wczesnej Edukacji: Tom 33 Nr 2 (2016): Ucząc się wśród dorosłych i rówieśników
  • Dorota Klus-Stańska, Wyjść poza reżim imperatywu rozwojowego. Między inspiracjami Rousseau a wpływem myśli Foucaulta na współczesne studia nad dzieciństwem , Problemy Wczesnej Edukacji: Tom 30 Nr 3 (2015): Rosseau-wspólczesne odczytania i interpretacje część 2

dodatkowe

ISSN 1734-1582, e-ISSN 2451-2230
Punkty MEiN: 40

Polityka Open Access

Licencja Creative Commons
Wszystkie artykuły od Tomu 54 Nr 1 (2022) są dostępne na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.

Wcześniejsze numery dostępne na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe.

Aktualny numer
Vol 59 No 2 (2024)

Przesyłanie tekstów

Przesyłanie tekstów

Słowa kluczowe

przyrodahipotezaniepełnosprawnośćrelacje rówieśniczekazirodztwointymnośćsiedmiolatek, wieksześciolateksprawdziankrzywareforma edukacjimisja szkołysocialisationdyscyplina w klasie

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.